طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس با اشاره به تاكيد مسئولين كشوري و استاني بر اجرای دقیق و اتمام بموقع مسکن مهر گفت: بالغ بر 700 واحد مسكوني به اتمام رسانده ايم و در حال حاضر اكثر متقاضيان ساكن هستند، اما تا پايان ديماه بالغ بر هزار واحد را رسماً در شهرستان طبس افتتاح مي كنيم.

"عزیز بهزادی" گفت: پروژه مسكن مهر طبس با 1500 واحد مسكوني با نظارت عالي بر روند ساخت و سازها و رصد روزانه مشكلات توسط فرمانداری در قالب 10 تعاونی مسکن در حال احداث می باشد.
وی با اشاره به تاكيد مسئولين كشوري و استاني بر اجرای دقیق و اتمام بموقع مسکن مهر گفت: بالغ بر 700 واحد مسكوني به اتمام رسانده ايم و در حال حاضر اكثر متقاضيان ساكن هستند، اما تا پايان ديماه بالغ بر هزار واحد را رسماً افتتاح مي كنيم.
این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: در اين مدت مشكلات و تنگناهاي زيادي داشته ايم از جمله تأمین مصالح، حل مشكل تعاونيها در زمينه استفاده از تسهيلات بانكي، عدم وجود كارگران ماهر و متخصص، جوان بودن مديران عامل تعاوني ها و كمبود تجربه كافي که با پیگیری مجدانه و همت مدیران مربوطه مرتفع نموده ایم.
نماینده عالی دولت در شهرستان طبس افزود: در حال حاضر آب و برق و زيرساخت تمامي واحدها تأمین شده و مرکز مخابرات شهرک مسکن مهر با پیشرفت قابل قبولی در شرف شروع خطوط انتقالي به خيابانها و منازل مسکونی است.
بهزادی ضمن اعلام پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر شهرستان طبس گفت: با توجه به اجراي پروژه گاز رساني در سطح شهر، برنامه ريزي ويژه ای با اداره كل گاز استان یزد داشته ایم تا ضمن سرعت بخشیدن به عملیات گازرسانی، اولويت گازكشي منازل مسکن مهر در نظر گرفته شود که این مهم آغاز شده است.
وی از احداث مسجد و مدرسه 12 كلاسه مسکن مهر خبر داد و افزود: با آماده شدن زمين محل احداث مدرسه، عملیات ساختمانی آن توسط آموزش و پرورش و دستندرکاران ذیربط در حال اجراست.
فرماندار طبس مسکن مهر را از افتخارات نظام دانست و یادآور شد: هر هفته به منظور بررسی و بازبینی پيشرفت پروژه مسكن مهر جلسات ويژه اي برگزار نموده و از نزديك طرح را پيگيري مي كنيم تا این حرکت پرافتخار ملي هر چه سریعتر به منزلگاه مقصود برسد و امروز طبس دربحث زير ساختها و تأمین امکانات، در بین شهرستانهای استان یزد حرفی برای گفتن دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا